Astazi: 16 May 2012 Doc.HotNews.ro   Blog.HotNews.ro   HotNews.ro  
Model studio videochat Bucuresti Videochat Bucuresti - studio videochat in Bucuresti Cont jasmin
Meditaţii post-electorale (I)
Postat in Actualitate de Doc pe 7 December 2009, la ora 11:26 am

1. O fracţiune de procent este o victorie, desigur, ţinând cont de circumstanţe poate chiar una de laudă. Dar e una la limită, şi de asta ar trebui să ţină cont câştigătorul. Preşedintele Băsescu se poate lăuda cu televiziuni, moguli, politicieni care i-au fost împotrivă şi i-a învins. Ieri însă a avut aproape jumătate dintre români împotrivă. Sfatul meu (de consilier de consilier) este să nu se laude, să nu se comporte măcar ca şi cum i-ar fi învins şi pe aceştia. Sfatul e la fel de bun şi pentru susţinătorii dlui Băsescu.

2. Da, mulţi spun că s-au culcat cu Geoană şi s-au trezit cu Băsescu. Ce să zic? Consumul masiv de televiziune dăunează grav informării corecte. Treceţi, dragilor, pe Internet; e o sursă mult mai bună de informaţii.

3. Nu cred într-o conspiraţie a institutelor de sondare; însă cred cu tărie :-) că, mai ales în circumstanţele de ieri seară, acestea au greşit. Trebuia să dea un rezultat de tipul “too close to call” (prea echilibrat pentru a da un câştigător) eventual anunţând şi favoritul dintre candidaţi, pe dl Geoană. Chiar şi cu cifrele publicate, ar fi trebuit să atragă atenţia că ele nu pot fi interpretate ca dând sigură victoria vreunuia dintre candidaţi.

4. În măsura în care există suspiciuni de fraudă la numărătoare acestea trebuie lămurite, orice acţiune de acest tip este legitimă. În schimb ar fi iresponsabilă contestarea rezultatului alegerilor (vorbim totuşi de diferenţă de zeci de mii de voturi) după tipicul penibil al dlui Duvăz de ieri, care a anunţat că planul de fraudare al PD-L s-a pus în funcţiune, pentru că a fost pană de curent în 5 (cinci) secţii de votare. Sper să nu asistăm la ceva similar.

43 raspunsuri la 'Meditaţii post-electorale (I)'


Abonare la comentarii cu RSS sau TrackBack pentru 'Meditaţii post-electorale (I)'.

  1. Comentariul lui daniel:
    December 7, 2009

    Imi cer scuze, dar, incurajat si de emoticon, nu ma pot abtine. Vazandu-l pana si pe Dorel trecut cu bautura cu tot in tabara pesedista, am realizat ca sloganul “cred cu tarie” trebuie interpretat in termeni optativi: “cred, in prezenta tariei”. Cel putin asa parea PSD-ul ieri seara.


  2. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Ar trebui sa adaug la patru, acum dupa ce vad declaratiile papagalului de Gusa, ca si contestarea rezultatului pentru ca nu se potriveste cu exit-pollurile e la fel de penibila.


  3. Comentariul lui Vasile D:
    December 7, 2009

    La alegerile fara miza majora europarlamentare,turul I Isomar a dat scoruri corecte,la cele cu miza parlamentare,turul2 mult in favoarea PSD coincidenta ?


  4. Comentariul lui blogtrekker:
    December 7, 2009

    Adauga la pct.4 si pe cucuveaua batrana Ilici care vorbeste de modificarea suspecta a rezultatului alegerilor comparand sondajul cu numaratoarea BEC.
    blogtrekker´s last blog ..La vot ! My ComLuv Profile


  5. Comentariul lui Turambar:
    December 7, 2009

    Rezultatele, cel putin la noi, erau prea diferite de 50-50 incat sa spunem Too Close To Call.
    Turambar´s last blog ..Is there life after polls? My ComLuv Profile


  6. Comentariul lui Mircea:
    December 7, 2009

    Cea mai misto descriere a alegerilor, nu imi apartine, e preluata din commentariile de la update-urile privind evolutia numararii voturilor:
    “Alegerile astea sunt ca batalia dintre Autobots si Decepticons din filmul Transformers. Decepticons fiind cei din PSD desigur!”


  7. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Turambar,

    ai dreptate :( Dar au mai fost alegeri in care exit-pollurile au ratat serios rezultatul final, si mai ales in circumstantele astea efectul pentru voi este suturi in fund de care sunt sigur ca v-ati putea lipsi (asta cand nu va acuza cineva ca sunteti securisti sau aiureli similare) – iar pentru noi inseamna motiv de contestare al rezultatelor si incertitudine…


  8. Comentariul lui max:
    December 7, 2009

    Poate ca tu nu crezi într-o conspiraţie a institutelor de sondare.
    Eu nu pot sa nu observ ca unul din 3 institute a dat rezultatul remarcabil de corect iar celelalte 3 le-au dat pe dos. Tinind cont de cei aflati in spatele acestor institute… nu pare o simpla coincidenta. Gresesc?


  9. Comentariul lui DanBruma:
    December 7, 2009

    @Doc: contestarea rezultatului alegerilor este ilegala? Este imorala? Daca nu, atunci care e problema ta cu exit-poll-urile?


  10. Comentariul lui teo:
    December 7, 2009

    Nu stiu de ce, dar tocmai faptul ca cele doua televiziuni ne-au intoxicat cu Geana timp de luni de zile a fost lucrul ce l-a pierdut pe acesta. Cele 2 televiziuni s-au comportat parca prea mult cu tvr-ul lui ceausescu! Eu cred ca Geana si ai lui au pierdut pe mana lor, au incercat o veche metoda de lupta care i-a infrant.
    Probabil ca nu se vor lasa, mai ales ca la cotitura stau Nastase si Mitrea, iar pe cealalta parte Crin e … varza. A dus PNL-ul in curtea stangii ceea ce votantii liberali nu i-o vor ierta niciodata. Crin in momentul acesta trece peste prapastie peste un cablu subtire, depinde de el cat de bine stie sa isi tina echilibru. Asta pentru ca nu i-a convenit sa treaca pe punte!!


  11. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    DanBruma,

    stai putin ca nu ne intelegem. Problema cu exit-pollurile (nu e a mea, mai degraba e a lor) e ca au ratat rezultatul final. Contestarea rezultatului alegerilor se poate face legal, dar ca sa aiba succes trebuie sa fie insotita de probe, de argumente concrete pentru acuzatie. Nepotrivirea cu un sondaj nu reprezinta o astfel de proba, in masura in care alte probe apar, contestarea mi se pare in regula. Altfel, legal sau nu, mi se pare imorala.


  12. Comentariul lui blogtrekker:
    December 7, 2009

    Eu am comandat un sondaj intern si Basescu a iesit cu 85%. Vreau sa contest alegerile pentru ca PSD-ul a furat aproape 35% din rezultatul MEU.
    blogtrekker´s last blog ..Rezultate alegeri prezidentiale 2009 My ComLuv Profile


  13. Comentariul lui DanBruma:
    December 7, 2009

    @Doc: Lucrurile se vor limpezi. Asteapta rezultatul final al alegerilor.


  14. Comentariul lui io:
    December 7, 2009

    @DanBruma:
    contestarea rezultatului nu este nici imorala nici ilegala, doar ca exista o legislatie care defineste conditiile in care se pot contesta.
    Nici pana de curent, nici exit-poll-urile nu fac parte din ecestea.
    De exemplu, PSD poate contesta sa zicem rezultatele semnalind in care sectii de votare rezultatele transmise de BEJ/BEC nu corespund realitatii, si acolo se vor renumara voturile.
    Asta daca reprezentantii PSD din acele sectii nu au semnat procesele verbale.
    @Doc:
    MG a cistigat preponderent la sate, unde sursele de informare sint limitate (TVR, eventual Antena/ProTv/Realitatea).
    acolo lumea nu citeste ziare si nu acceseaza internetul.
    Mai mult, MG a dat liber la Senat ca sa poata duce o campanie electorala nestingherita , Basescu si-a dus campania in paralel cu functia de presedinte (apropos, nu s-a auto-sesizat APD ca a existat un avantaj clar din acest punct de vedere?), deci MG a fost mult mai prezent in zonele rurale.
    avind in vedere aceste lucruri, cele 50% ale lui MG se nuanteaza cumva.


  15. Comentariul lui nelu:
    December 7, 2009

    senzatia gresita si intretinuta apartine in totalitate televiziunilor care in marea lor majoritate nu cauta o educare minima ci o manipulare maxima a consumatorului indiferent de circumstante.
    ca este o reclama la paste sau o reclama la zambete ultralong nu conteaza…
    am auzit de refrenul de dupa…BEC…cu fraudarea…dar ce te faci daca gura pacatosului adevar graieste si de data asta chelu-si pune mana in cap?
    manutza antrenata in decenii si la strans si la distribuit..
    aici ong-urile ar face de bine sa stranga date de pe la sate pe unde s-a aruncat banu’ la greu.
    totul este sa se si vrea…
    nelu´s last blog ..Hemoroizi : Sitemap My ComLuv Profile


  16. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Io,

    in felul acesta putem relativiza scorul oricarui candidat, inclusiv al presedintelui. Dl Basescu si-a pastrat mandatul pentru ca a luat mai multe voturi decat contra-candidatul sau; dar daca voturile astea conteaza ar trebui sa aiba respect si pentru cele care i-au fost impotriva.


  17. Comentariul lui Andi:
    December 7, 2009

    Din ciclul “gura pacatosului adevar graieste” sau “l-a luat gura pe dinante”, acum cu Ponta:
    Cand il intervievau la intrarea in sediul PSD: sistemul PD-L de fraudat a functionat mai bine ca al NOASTRU. Avand in vedere ca Ponta nu e membru PD-L, ci PSD, se trag 2 concluzii:
    1. PD-L probabil a avut sistem de “furat” voturi (probabilitate mare)
    2. PSD SIGUR are sistem de “furat” voturi (CERTITUDINE). La fel si aliatii PSD-ului (PNL) are probabil sistem.


  18. Comentariul lui Jim:
    December 7, 2009

    …Problema este cu totul alta…
    …cine si cu ce mecanisme a declansat si sustinut de prea multa vreme (ani de zile) isteria de tip leninist de subminare a psiho-comportamentului colectiv al romanilor si asa traumatizati de barbaria delapidatorilor si excrocilor…
    …au transformat ceeace mai ramasese cat de cat rational in constiinta sociala din societatea romaneasca intr-un deseu deplorabil bun numai de dat la gunoi…
    ..numai o analiza si studiu produse de specialisti mas-media si socio-psihologi integrii (daca or mai fi in Romania de azi?) si organizarea unei largi desbateri despre cum a fost provocat acest fenomen in acesta campanie electorala cu manipulari si falsuri ar putea sa dea perspectiva necesara si clarifica implicatiile psiho-sociale ale fenomenului si cum poate fi intarita rezilienta colectiva si preveni consecintele negative ireversibile..


  19. Comentariul lui Consonant:
    December 7, 2009

    1. Eu cred/sper ca Basescu a evoluat foarte mult pe tot timpul mandatului si ca abordarea lui va fi diferita fata de ceea ce ne-a aratat in urma cu cinci ani.

    2. Populatia Romaniei este foarte eterogena si nu exista solutii universale gen “treceti de pe teliviziuni pe internet”. Ar fi interesant un studiu interdisciplinar asupra acestei campanii electorale si a rezultatelor algerii, cu toate etapele ei. Impresia mea este ca s-au infruntat forte mai mari decat vedem noi, dar asta este greu de demonstrat.

    3. CSOP-IRES au declarat ca initial rezultatele lor nu erau 50%-50% dar ca au preferat sa dea acest rezultat (care evident ca este o aproximare intreaga) exact in ideea ca diferenta dintre cei doi candidati este sub gradul de precizie. Cred ca singura deosebire intre acest institut si celelalte este de “atitudine de bun-simt”.

    4. Aici sunt de acord. Ar mai fi multe de adaugat dar … nu este cazul acum. Sa vedem ce va urma.


  20. Comentariul lui Athos:
    December 7, 2009

    In primul rand respect pentru toti profesionistii care se ocupa de sondaje, eu am alta meserie, si am doua intrebari:
    1. Se mai poate vorbi de o predictie buna atunci cand diferenta dintre candidati e mai mica decat marja de eroare. Pentru ca mie mi se pare ca institutele au avut dreptate rezultatele incadrandu-se in aceasta marja. Dar la o asemenea diferenta pur si simplu nu se poate identifica castigatorul. Mai bine dai cu banul si ala e.
    2. Nu au fost luate in calcul rezultatele din diaspora si Base castiga tocmai cu acele voturi.
    In concluzie mi se pare absurd sa ai pretentia sa stii exact care e castigatorul in aceste conditii, pentru ca nu exista institut care sa iti dea un rezultat valabil, e doar intamplare, unii au nimerit mai bine altii nu chiar asa de bine.
    Scuze daca spun prostii dar mi se pare imposibil sa faci o predictie cat de cat valabila cand ai diferente foarte foarte mici, cum e cazul nostru.
    Noroc si sanatate!


  21. Comentariul lui NB:
    December 7, 2009

    Cu ce ne-am ales din campania asta ( parerea mea ):
    A devenit clar si vizibil:
    - de la mare distanta modul in care televiziunile ( si mai ales care televiziuni) nu au nici o legatura cu jurnalismul ci sunt doar jucarii periculoase de manipulare in masa.

    - cat de putini jurnalisti echilibrati, independenti avem si ca nu avem nici o televiziune de stiri.

    - cat de mare este procentul de populatie spalat pe creier deja. Si este tot atat de clar ca o mare parte din populatie nu judeca cu creierul din dotare ci preia opinii “gata mestecate” de altii. Nici macar nu mai asculta declaratiile persoanelor in cauza ci asculta doar CE SE SPUNE DESPRE ce au spus persoanele in cauza.

    - ca, dupa alegeri, ramanem cu o “bomba in casa” ( de fapt o mina antipersonal :D ) : 2 trusturi de presa unde comanda politica bate desfiinteaza complet jurnalismul.

    - este clar ca nu avem un partid liberal si nici politicieni liberali

    Interesant este scorul din circumscriptiile unde cele 2 trusturi de presa nu au putere, nu au avut putere si aici ma refer la diaspora.

    Doc, institutele de sondare au dat rezultatele corect, INCLUSIV cu precizarea marjei de eroare. Problema este la jurnalisti, editori; ar fi trebuit sa precizeze si sa afiseze marja de eroare, sa repete ca un sondaj nu-ti da rezultatul ci doar o directie, cu o marja de eroare.

    Cred ca avem nevoie de reinventarea rotii; jurnalismul adevarat.
    NB´s last blog ..Pandemia Sclavilor: Vaccinul si gravidele My ComLuv Profile


  22. Comentariul lui NB:
    December 7, 2009

    Inca o chestie amuzanta:

    Dimineata, pe RTV a fost o transmisie in direct din SUA. Reporterita dragalasa mentiona rezultatele de acolo:

    - Traian Basescu x%
    - Mircea Geoana y%
    - Crin Antonescu z %

    Am ramas masca, intrebandu-ma ce fel de buletine au avut de aparea si Antonescu la rezultate???

    La reluarea transmisiei din studio prezentatorii aveau un zambet tamp pe fata.
    NB´s last blog ..Pandemia Sclavilor: Vaccinul si gravidele My ComLuv Profile


  23. Comentariul lui Semanca:
    December 7, 2009

    …analiza blogerului este pur si simplu puerila…
    …performanta d-lui Basescu si pdl este monumentala…si consta in deconectarea celor care l-au votat dela masina diabolica care produce atmosfera orveliana in societatea romanesca de ani de zile…isterizare colectiva produsa de prostovani si retardati notorii – indoctrinati cu priceperea leninista de a produce revolutii si mineriade si rasturnari de guverne, etc…
    …singur in ring nu cu un adversar ci cu sapte…si i-a invins…un mare BRAVO…


  24. Comentariul lui andrei:
    December 7, 2009

    Dintre toate, eu nu inteleg legatura care se face intre exist-poll-uri si rezultatele efective. Oricum, daca citim cat de cat corect un sondaj, vedem ca nu au gresit cu nimic. Au gresit cei care le-au transmis prost si cei care le-au interpretat prost.


  25. Comentariul lui camil:
    December 7, 2009

    sau cine rade la urma, rade mai bine. oricine are cat de cat idee cam cum functioneaza sondajele in romania (si cat de profesionist sunt facute) isi da seama ca era posibil orice in conditiile unui tur 2 atat de disputat. remarcabila mobilizarea diasporei, chiar daca nu cred ca a fost decisiva
    camil´s last blog ..harta participarii la vot My ComLuv Profile


  26. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Andrei,

    haide sa nu cadem in cealalta extrema: cand se potrivesc exit-pollurile (sau sondajele) trebuie luate in seama, cum nu se mai potrivesc “au fost interpretate prost”. Exit-pollurile au dat un victorios, numaratoarea efectiva a dat alt victorios: avem o problema. Sigur ca si televiziunile au partea lor de vina si in aceasta privinta, dar nu numai ele.


  27. Comentariul lui Pongo:
    December 7, 2009

    Doc, nu vreu sa te plictisesc prea mult, stii cine, si mai ales de ce a inventat exit pollurile? Eu zic ca Turumbar a facut treaba buna. Este exact ceea ce trebuiau sa faca. Cine are creier de inteles intelege, cine nu, nu.


  28. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Pongo,

    am creier cat sa dau o interpretare la ce vrei sa spui, cred ca ne-ar ajuta pe toti daca ai fi mai explicit.


  29. Comentariul lui Pongo:
    December 7, 2009

    “Ajutoru’ ” e tardiv. Prima parte ma bucura.


  30. Comentariul lui ADI:
    December 7, 2009

    Mi-au furat placerea de a le vedea mutrele in direct picate.. in schimb am asistat la Republica lui Geoana de o zi! Bietii de ei… nu au ascultat de Nastase care o mai furase odata de la Base… Au apucat sa linga un pic ciolanul, sa isi faca planuri si au prins o noapte de somn fericita! Hrebe nu.. el a stat treaz. Stiti care este cireasa de pe tort? Au picat in plasa televiziunilor si a manipulari… au reusit performanta de a se MANIPULA SINGURI! Lasa, sa vada si ei cum e! Nu stiu cine contabiliza.. vreo 7 formatiuni politici, 4 televiziuni, nu stiu cate ziare.. toate impotriva unui singur om. Sper sa inteleaga ca ei toti sunt putin sub majoritate si sa faca bine sa se dea dupa vointa poporului.. care nemanipulat ar fi votat masiv Basescu. Dar imi este teama ca nu se vor opri aici si vor trage in continuare sa fie cat mai rau si cat mai scandal… vor incerca totul. Sper in farimitarea PSD-ului, caderea lui Crin si ridicarea unui partid de dreapta cu coloana vertebrala… Oare PNT ar trebui sa prinda putere? PNL mai are vreun lider pe acolo care nu s-a aplecat la PSD? Se poate reface un partid mai demn si mai stapan pe el? Sau tot carpe de sters farurile securitatii vor ramane inventand probleme ale poporului ce stau in drumul inavutirii si platirii datoriilor unor alegeri costisitoare in care au aruncat tot? 10 ani pe bara, fara lider, fara perspective, aceiasi oameni care spera la ciolan vor zdruncina sleahta aia de securisti!


  31. Comentariul lui ADI:
    December 7, 2009

    Ce mi-ar place sa vad:
    1) Preluarea puterii in PSD de Nastase, macar asa vom sti care-i treaba cu partidul asta, si este destul de realizabila pentru ca Nastase crede ca lumea l-a uitat si este vremea lui acum, cat inca este tanar!
    2) Caderea lui Crin si a lui Orban si ridicarea unui alt lider.. poate chiar Tariceanu (in lipsa de oameni) care oricum este mult mai PNL-ist, dar s-a aplecat si el la PSD.
    3) Revigorarea PNT, printr-un lider sonor si demn.
    4) Aducerea inapoi a lui Croitoru in functia de premier.


  32. Comentariul lui Clau:
    December 7, 2009

    De 15 ani votez in strainatate. Si e pentru prima data cand se numara si votul meu ca sa se poada da rezultatul corect.
    Pe mine nu poate decat ca sa ma bucure faptul ca si eu contez.


  33. Comentariul lui ADI:
    December 7, 2009

    STIE CINEVA LA CE ORA ESTE CONFERINTA LUI SOV?
    si care or fi punctele pincipale? ca nu mai pot de nerabdare… baiatul ala a venit din Thailanda? Sa il punem de-a dreapta lui SOV si sa ne uitam la ei… asa… ca ne sunt dragi amandoi!
    (sincer ii putem asculta direct cu niste umbre subtiri si verticale peste haine)


  34. Comentariul lui andrei:
    December 7, 2009

    Doc, nu cadam in nicio alta extrema. Pur si simplu, daca ar fi stiut sa citeasca corect sondajele, Geoana ar fi putut stii ca exista o posibilitate foarte mare ca el sa nu castige alegerile.


  35. Comentariul lui Mycroft:
    December 7, 2009

    @Doc
    PSD contesta alegerile. Ce spune legea, ce se intampla in conditiile astea, care e procedura legala, puteti clarifica?


  36. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Andrei,

    ar fi stiut ca exista o astfel de posibilitate daca sondajele ar fi dat “too close to call”. Nu vreau sa spun ca Geoana a avut justificare sa topaie acolo ca viitor presedinte, s-a grabit si el fara indoiala.

    Mycroft,

    Legea spune ca alegerile pot fi invalidate de Curtea Constitutionala daca se constata fraude in masura sa modifice atribuirea mandatului. PSD va trebui sa probeze faptul ca s-au furat cateva zeci de mii de voturi. Pana una alta n-am auzit decat acuzatii din directia aceea, nici macar un argument rezonabil si cu atat mai putin o proba.


  37. Comentariul lui kalinix:
    December 7, 2009

    Doc,

    aseara pe la 19, Turcescu dadea pe Twitter ca sigur ca TB i-a luat fata lui MG. Mai mult, dupa un timp a si dat o jumatate de procent, maxim un procent. Asta in timp ce Realitatea dadea pe post un sondaj la care MG era inaintea lui TB. Acu intreb si eu, ca tot omul: cine minte? Turcescu? sau Realitatea?


  38. Comentariul lui Doc:
    December 7, 2009

    Kalinix,

    nu stiu pe baza caror exit-polluri facea Turcescu predictia respectiva…


  39. Comentariul lui Never G:
    December 7, 2009

    Daca derulez in minte tot ce s-a intamplat in ultimele luni ajung la o concluzie trista. Am fost folositi intr-un scenariu bine gandit si pus in practica, in care unul din puncte este contestarea alegerilor in cazul pierderii lor de MG. Mereu ni s-a aratat cu degetul cate un lucru pentru a fi dezbatut in speranta ca nu le vom analiza global. Eu cred ca au stiut de la inceput ca nu au sanse sa castige alegerile si atunci ce au facut? Psd a iesit de la guvernare, a facut alianta cotra, au dat jos guvernul, n-au mai legitimat altul, au contestat legile, au stiut ca se amana transele de imprumut dar le-a convenit pentru ca starnea nemultumirea, au manipulat prin orice mijloace inclusiv prin fortarea numirii unui premier pe motiv de majoritate. Acum mi se pare aberant sa conteste alegerile. Daca au existat fraude, vinovatii sa plateasca. Numarul mare de alegatori prezenti la urne face ca micile nereguli in procesul de votare sa nu influenteze rezultatul. Sunt in asteptare sa vad ce urmeaza. Eu sper ca vor avea gandul cel bun si ne vor lasa sa avem guvern si sa ne vedem de treaba.


  40. Comentariul lui amanda13:
    December 7, 2009

    Nu-mi vine sa cred ca oamenii acestia au atata tupeu incat au ajuns sa ne conteste dreptul la libera exprimare noua celor din diaspora. Am condus sute de mile ieri pentru ca Ciutacu sa spuna ca sunt cercopitec, analfabeta, curva, hoata si securista! Si pentru ca UDMR, PNL, PRM&co. incearca sa impuna democratia cu pumnul in gura! Mi-e pur si simplu sila de reactia acestor oameni.
    amanda13´s last blog ..Noblesse oblige, messieurs! My ComLuv Profile


  41. Comentariul lui v:
    December 7, 2009

    Doc, ai auzit de ultima conferinta de presa a lu’ Geoana?
    Cica are probe ca filmuletul cu el topaind pe scena de bucurie era trucat.
    :D


  42. Comentariul lui Turambar:
    December 8, 2009

    “Doc, ai auzit de ultima conferinta de presa a lu’ Geoana?
    Cica are probe ca filmuletul cu el topaind pe scena de bucurie era trucat.”

    lol. I mean LOL.

    In alta ordine de idei: ce zicetzi voi acolo de Exit Poll-uri?
    Turambar´s last blog ..Marja de eroare = 0,9% My ComLuv Profile


  43. Comentariul lui Pongo:
    December 8, 2009

    Asa Turumbare, invarte-mi cutzitu’n rana.
    Lasa lasa lasa lasa/……………………


Raspunde

CommentLuv Enabled